Steun ons en help mee

Onze donateurs, sponsors en vrijwilligers zorgen ervoor dat Stichting Koosje zich belangeloos kan blijven inzetten voor mensen die contactverlies ervaren tussen kind en ouder. We wensen deze steeds groter groeiende doelgroep blijvend toe dat zij zich gehoord en gezien mogen voelen.

Hierin staat de verbinding onderling centraal. Stichting Koosje  wil het organiseren van ontmoetingen blijvend kunnen realiseren.

Dankzij jouw donatie kunnen we samen blijven bouwen, elkaar  blijvend supporten en dragen, terwijl we onderweg zijn naar hernieuwde verbinding tussen  mensen die voor elkaar gemaakt zijn.

Help je mee?

Doneren

Ouders (m/v) die (dreigend)contactverlies ervaren met hun kind(eren) behoren tot een doelgroep die nog steeds onbediend is. We juichen iedere vorm van sponsoring toe, in de wetenschap dat het geheel aan het welzijn van deze mensen toekomt.

Met een donatie zorg je ervoor dat wij onze doelgroep binnen onze stichting van informatie kunnen blijven voorzien en door kunnen gaan met het ontwikkelen van leerprogramma’s.
Wij bieden oplossingen voor begrip en erkenning zodat we via het vergroten van de eigenwaarde van de ouders hen weer in staat stellen om zich een gewaardeerd mens en weer ouder te kunnen voelen.

Indirect dienen we het belang van de kinderen. Of zij nu wel of niet het contact fysiek ervaren met deze ouders.
De kans wordt er, zo is onze ervaring, door vergroot dat contactmogelijkheden succesvoller kunnen worden aangegaan.

Er wordt hard gewerkt aan onze website en ook aan deze pagina. Nog niet alles is up-to-date. We willen dit wel graag voor jullie! Daarom doen we ons uiterste best… Kom je gauw weer eens langs?