4E688635-5FE4-48C1-92FD-552BB7A8D0BD

Het boek van Koosje

Verhalen van belang

Op deze pagina willen we hoopvolle verhalen en inspirerende gedichten graag bundelen en deze een podium bieden.

Stichting Koosje wil graag de positieve schijnwerpers hierop richten zodat de hoop op hersteld contact tussen ouder en kind mag blijven bestaan.

Wanneer je een verhaal van belang of een hoopvol gedicht wenst te delen, stuur dan gerust jouw verhaal naar ons toe.

Wanneer wij jouw ingezonden verhaal ontvangen en gelezen hebben nemen we contact met je op!

We kijken hoopvol uit naar jouw verhaal!

“Een brief kun je lezen en herlezen. Een brief kun je bewaren en op termijn kan zelfs de betekenis van die brief voor jou veranderen” | Peter R. de Vries

*We hopen dat jouw verhaal zo geschreven is, dat er niemand in negatieve sfeer wordt benoemd.

Hieronder bundelen we de verhalen van belang.
Klik op een verhaal om deze te vergroten.

Je kunt jouw verhaal van hoop naar ons toesturen via onderstaand formulier of via het e-mailadres: verhalen@stichtingkoosje.nl