Wil je eenmalig geld doneren aan een goed doel?

Met een eenmalige donatie aan Stichting Koosje zorg je ervoor dat wij meer mensen kunnen bereiken die de kracht van verbinding hard nodig hebben.

Eenmalig doneren aan Stichting Koosje kan al vanaf elk bedrag.

Je kunt zowel onder je eigen naam als anoniem geld overmaken.

Gebruik onderstaand formulier om via iDeal een eenmalige donatie over te maken.

Een periodieke gift is ook mogelijk.

Wil je weten hoe je ons nog meer kan steunen en meehelpen?

Bedrag

Door dit formulier te versturen, geef je toestemming aan Stichting Koosje (Zonnebloemstraat 19, 7021 ZA Zelhem, ID Incassant: NL87ABNA0122799054), voor het sturen van een incasso-opdracht naar jouw bank om je bijdrage van je rekening af te schrijven. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank (vraag je bank naar de voorwaarden).

Wist je al dat Stichting Koosje aangemerkt is als Algemeen Nut Beogende Instelling? Een ANBI-status brengt belastingvoordelen met zich mee. En dat is natuurlijk ook gunstig voor donateurs. Meer lezen over onze ANBI-status? Klik dan op de afbeelding.

Periodiek schenken is een slimme manier van geven. Jouw gift is fiscaal aftrekbaar, waardoor je netto minder betaalt. Je bepaalt zelf de hoogte van jouw donatie en legt dit schriftelijk vast voor minimaal 5 jaar.

Hoe werkt belastingvrij schenken?

euro, coin, money-145386.jpg
Bepaal welk bedrag je wilt geven

Stel je wil €100 netto euro per jaar aan Stichting Koosje doneren. In de overeenkomst leg je vast dat je €159 per jaar doneert voor minimaal 5 jaar. Via de belastingdienst krijg je bij je jaarlijkse belastingaangifte hiervan €59 terug. Dus je geeft €159 aan Stichting Koosje terwijl het jou netto nog steeds €100 kost. Bereken jouw voordeel met onze rekenmodule.

pencil, writing tool, school supplies-37254.jpgVul de overeenkomst in en verzend deze

Open de overeenkomst periodiek schenken aan Stichting Koosje en vul deze in. Je kunt de overeenkomst uitprinten en als je alle verplichte velden hebt ingevuld, naar ons toesturen via de mail

Wij vullen de overeenkomst verder in

We sturen deze binnen twee weken naar je terug. De overeenkomst kan je vervolgens gebruiken bij de jaarlijkse belastingaangifte voor de aftrek van jouw donatie. Na het eerste jaar sturen we je in het voorjaar een reminder voor deze aangifte.

Er wordt hard gewerkt aan onze website. Voor meer informatie verwijzen we je nu even door naar de website van de Belastingdienst. Zien we je gauw weer terug?

Scroll naar boven